Projecten

Stichting ID doet mee waar het kansen ziet die voldoen aan de doelstelling. Soms leveren wij kennis en soms ondersteunen wij een project financieel. Alle projecten die wij tot nu toe hebben ondersteund zijn projecten waar wij zelf tegen aan liepen in het binnen- of buitenland.

Veel van onze projecten worden eerst gefinancierd door onszelf in privé. Als de projecten naar een volgende fase gaan wordt er budget van de stichting gebruikt. Wij hebben inmiddels al verschillende mensen mogen helpen. Individuen en soms groepen in de vorm van een weeshuis, het geven van onderwijs en het opzetten van een bibliotheek. Ons laatste project is circulaire hulp, waarmee wij via microkrediet geld ter beschikking stellen aan mensen in India. De winst die wij hier mee behalen gaat naar lokale mensen in India die wij ondersteunen zodat hun kinderen naar school kunnen.